28 Nov 2012

No more Teachers No more Students

hello Raju. hello Khairuddin. hello Saiful Abidin. hello Aizuddin. hello Sim Li Kung. hello Pooja. Salam 1 Malaysia. oh berakhir sudah zaman budak-budak aku dengan teman-teman dan guru-guru termasuk Miss Ang. semua kenangan tak kan ku lupa termasuk jumlah berapa kali aku masuk keluar tandas setiap hari persekolahan. aku akan merindui perut gendut cikgu Yati and cikgu Yeo. agaknya dah beranak ker belom cikgu Yati.


jeng jeng jeng. ini dia masa aku form 4. masa aku form 4, aku ada rambut tepi tau. banyak style rambut aku dulu. haha ko jangan~ tengok tu, Arnold dulu dulu kurus. sekarang ZAPPPPP! takpa lorr. besar besar pun, otak pun membesar. kalau aku kaji, dulu kami semua kecil-kecil. I mean, yalahhh. susah nak berkata-kata. malas gik saya mau taip. tapi mejal nak juga taip. 


taraaaa.. ni masa Form 5 sekarang! dah besar panjang, tengok warna warni lagi pakaian. ni masa Hari Busana okey. ni sebahagian jerr. ada yang tak datang masa ni. okey, aku nak kata apa sekarang? awal aku wish, Merry Christmas and Happy New Year. sorry for everything, guys. banyak kenangan aku dengan korang semua. walaupun 2 tahun ja kita bersama, aiseh ;) 


see. aku ada geng baru. banyak tau geng baru aku. geng lah sangat.. HAHAHA. geng bus sekolah. Anne kata nak beli bus. Anne, janji anak 14! okey aku rasa aku nak stop kat sini. hari jumaat nanti aku post lagi memandangkan hari jumaat ni ada party class, saja nak ngeso. dengan ini saya mengisytiharkan diri saya bebas dari segalanya. so, facebook twitter blogging games and semua yang aku idam-idamkan aku akan buat! okey bye.

- Thanks view. Leave your link, I'll follow yours. -

No comments: